All in House Service

Zorgeloos genieten!

Met de All in House Service kun je jarenlang zorgeloos genieten van jouw nieuwe zitmeubel of karpet. Of je nou lekker aan het spelen bent met je kinderen of je huisdier, een feestje organiseert of aan het Netflixen bent met een glas wijn, wij snappen dat je thuis zorgeloos wilt genieten.

De All in House Service is een dekking die je afsluit bij de aankoop van je product. De prijs is afhankelijk van het aantal zitplekken van jouw nieuw gekochte meubel.

De specialisten van All in House Service hebben alles in huis, van de beste reinigings- en verzorgingsproducten tot kennis en liefde voor materialen en constructies.

Waarom All in House Service?

Een ongelukje zit in een klein hoekje en het is iedereen wel eens overkomen! Beter voorkomen dan genezen is een welbekende uitdrukking. Voorkom dat door knulligheid, bijvoorbeeld door het omstoten van een wijnglas een vlek een niet meer uit je bank, stoel of karpet gaat. 

Sluit bij de aankoop de All in House Service af zodat je zorgeloos kunt genieten van je nieuwe zitmeubel of karpet wetende dat het goed beschermd is en jarenlang meegaat. All in House Service zorgt ervoor dat al je vlekken en of gebruiksproblemen weer veilig schoon of gerepareerd worden zonder dat jij bang hoeft te zijn dat jouw meubilaire kapot of beschadigd raakt.


Hoe werkt het de All in House service? 

Voordat wij het product bij jou leveren behandelen wij het met een hoogwaardig beschermingsproduct. Door het impregneren van je product kunnen de meeste vlekken eenvoudig met water worden verwijderd. Lukt het niet? Dan staan de specialisten van All in House paraat. Dit geldt niet alleen voor vlekken, maar ook voor andere gebruiksproblemen. 

Bij All in House Service krijg je de beste service, kwaliteit en vakmanschap. Laat All in House Service jouw zorgen wegnemen en de beste service en bescherming van jouw producten. Heb je een vlek dan kun je direct bellen, wacht niet want All in House is geen opfris service van je product, maar een vlekken service. Zitten je vlekken er al maanden in dan kunnen ze zeker de bank een opfrisbeurt geven, maar valt dit helaas niet onder de service.


Wat valt er onder de vlekkenservice?

Met de All in House Service geniet je van een uitgebreide service die verder gaat dan alleen het impregneren van je aankoop met een hoogwaardig beschermingsproduct. Met de All in House Service krijg je gegarandeerd de beste aanvullende service voor gebruiksproblemen en de beste bescherming tegen vlekken. 

De dekking van de All in House service is afhankelijk van het materiaal, lees de voorwaarden om erachter te komen welke dekking er van toepassing is per materiaal soort. Het topteam met service specialisten van All in House Service staat voor je klaar om diverse gebruiksproblemen die je tegenkomt op te lossen. Denk bijvoorbeeld aan problemen met de constructie of materialen van je meubelen en/of vlekken die er moeilijk uit komen. 

Bewaar je aankoopfactuur van je nieuwe product, samen met de bijbehorende servicecard, of je aankoopfactuur in combinatie met het op naam geregistreerde certificaat dat je via de post of e-mail hebt ontvangen. Het bewaren van één van deze combinaties is namelijk een geldige servicebewijs.

Vlekken bij textiel en afgedekt/open leder reinigen wij:

Dranken, zoals:

  • Koffie, thee en chocolademelk 
  • Cola en andere frisdranken 
  • Wijn, bier en likeur 


Etenswaren, zoals: 

  • Spaghetti, soep
  • Pindakaas, chocoladepasta, jam 
  • Ketchup, mayonaise, curry

Vlekken bij textiel en afgedekt leder reinigen wij ook:

Natuurlijke vlekken van mens en huisdier, zoals: 

  • Transpiratie
  • Huidvet 
  • Bloed 
  • Urine 
  • Braaksel 
  • Ontlasting

Alleen bij afgedekt leder reinigen/ herstellen wij ook:

  • Vlekken veroorzaakt door kledingafgifte zoals van jeans
  • Vlekken van cosmetica zoals lippenstift en nagellak
  • Vlekken van balpen, uitwasbare inkt en lijm
  • Nadelige invloeden van medicijngebruik
  • Craquelé effect
  • Bijtsporen van huisdieren (eenmalig)
  •  Brandgaten en brandvlekken

Wat valt er onder de constructie service?

Met de All in house dekking worden de volgende veelvoorkomende problemen op die ontstaan door gebruik gedekt:

  • Verwijderen van pilling bij textiel
  • Opspannen van de bekleding als deze overmatig is gaan rimpelen of plooien
  • Verstevigen en/of opvullen van vaste zittingen als deze overmatig zijn gaan inzakken
  • Aanspannen van singelbanden Herstellen of vervangen van nosag-veren, binnenvering
  • Repareren van losgeraakte stiknaden
  • Verstevigen en/of opvullen van losse kussens als deze overmatig zijn gaan inzakken
  • Verhelpen van piep- en kraakgeluiden
  • Vastzetten van losgeraakte verbindingen
  • Vastzetten van losgeraakte knopen
  • Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk
  • Vastzetten van losse verenclip Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren, trafo’s, accu’s, e.d

Wat is uitgesloten?

De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:

  • Meubelen die oneigenlijk gebruikt zijn, zoals bij schuld, opzet en/of geweld.
  • Product specifieke eigenschappen zoals normale slijtage en gebruikssporen.

Je kunt in dergelijke gevallen als klant van All in House Service tegen een gereduceerd tarief gebruik maken van onze service specialisten. Neem hiervoor contact op met ons Customer Care Team.