Bezorging & Levering


Als jij een prachtig designmeubel hebt besteld wil jij natuurlijk ook dat deze zorgvuldig bij je thuisbezorgd wordt. Daarom hebben wij deskundige bezorgers welke jouw bestelling persoonlijk komen afleveren. Zodra jouw bestelling in ons magazijn ligt krijg je een e-mail waarin jij zelf een bezorgmoment kunt inplannen. Zodra je een afspraak hebt ingepland ontvang je een bevestiging met de leverdatum en een tijdsbestek van twee uur. Binnen deze twee uur komen onze bezorgers je product netjes afleveren. Onze bezorgers leveren niet alleen jouw bestelling, maar pakken de producten ook uit, zetten ze op de gewenste plek en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee zodat jij daar geen last van hebt.

Meest gestelde vragen over bezorgen & levering

Dit verschilt per product en leverancier. Op maat gemaakte producten hebben een langere levertijd dan onze vaste producten en accessoires. Bij elk product op onze webshop staat een indicatie van de levertijd van het product.
Vanwege een schaarste aan basismateriaal en beperking op de afname hebben veel leveranciers te maken met vertragingen. Hierdoor kan het zijn dat je levertijd langer dan gemiddeld is. Wanneer de levertijd uitgesteld wordt, krijg je een extra mailtje met de nieuwe aangegeven levertijd. Zo proberen wij je zo goed mogelijk te informeren, wanneer je het product kunt verwachten.
Een levering van jouw bestelling kan worden verzorgd door PostNL of door Combodesign. Niet ieder product leent zich ervoor om te worden bezorgd door PostNL. Daarom hebben we bestolen dit zelf in te regelen. Wanneer wij zelf het product bij jou komen leveren dan ontvang je van ons een mail waarin jijzelf een bezorgmoment kunt inplannen. Zodra je een afspraak hebt ingepland, ontvang je een bevestiging met de leverdatum en een tijdbestek van twee uur. Binnen deze twee uur komen onze bezorgers je product netjes afleveren. Onze bezorgers leveren niet alleen jouw bestelling, maar pakken de producten ook uit, zetten ze op de gewenste plek en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee, zodat jij daar geen last van hebt. Het komt soms voor dat wij vertraging oplopen, dit zijn uitlopende redenen. Wij proberen je hiervan op tijd van op de hoogte te brengen. Wanneer het product wordt verstuurd door PostNL ontvang je van ons een track and trace als het product ons magazijn heeft verlaten.
Ja, dit is mogelijk. Komt zaterdag je het beste uit, dan kun je ervoor kiezen in de mail waarbij je zelf een bezorgmoment kunt inplannen. Wij zorgen ervoor dat het op de afgesproken dag en tijdstip wordt afgeleverd.
Wanneer wij de verzending via PostNL versturen rekenen wij tot 50 euro de volgende verzendkosten voor verzendingen in Nederland. 1. Postpakketje+ € 4,15 Dit is een brievenbuspakje niet zwaarder dan 2KG. 2. Standaard NL pakket € 6,95 Dit zijn pakketten tot 23 kg.
Wij hebben ook de mogelijkheid te pakketten te versturen naar het buitenland. 1. Priority pack tracked € 14,95 Kleine pakketjes tot 2 kg, wereldwijd. 2. Versturen naar België € 8,50 Pakketten tot 23kg. Binnen Europa zijn de prijzen wisselend. De prijs ligt gemiddeld rond de 50 euro. Pakket buiten Europa ontvangen? Dat kan. Neem dan contact met ons op.
Bezorging binnen provincie Utrecht: 1 bezorger € 50,00 2 bezorgers € 100,00 Bezorging buiten provincie Utrecht: 1 bezorger € 75,00 2 bezorgers € 150,00 Bezorging op de Waddeneilanden en in het buitenland in overleg. Bezorgkosten worden gerekend bij producten waarop korting is gegeven, bij verkochte showroommodellen en i.c.m. lopende acties.
Bij PostNL hebben wij geen invloed op het moment van leveren. Wil je graag dat het product niet bij de buren wordt geleverd, neem dan direct na het bestellen contact met ons op.
Wij proberen je gedurende het bestelproces zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de vorderingen. Heb je twijfels? Neem dan contact met ons op.
Voor pakketten via PostNL voorzien wij geen problemen. Wij bezorgen je bestelling op elke gewenste verdieping. Bij het plaatsen van een bestelling vragen wij je om een formulier in te vullen wat betreft de aflevering. Hierin kun je aangeven of het product makkelijk naar binnen kan, het op een verdieping geleverd dient te worden en of er wellicht een verhuislift aan te pas moet komen zodat we niet voor verrassingen komen te staan. Aan sommige afleversituaties zitten extra kosten verbonden. Dit zullen we uiteraard van tevoren met je overleggen.
Zodra producten niet via de trap, interne lift of hoger dan een 2e verdieping getild kunnen worden, schakelt Combo Design een verhuislift in. Dit is een kleine wagen, deze moet de ruimte hebben om te parkeren buiten op de begane grond. De kosten voor de verhuislift zijn: € 150,00
Is er na de aanvraag over leverinformatie, verkeerde of incomplete informatie gedeeld met Combo Design waardoor er bij het leveringsmoment niet kan worden geleverd wordt er een nieuwe bezorgafspraak gemaakt. De kosten hiervoor wordt aan jou doorbelast.
Hebben wij met jou een levermoment afgesproken en ben je op dat moment niet thuis? Dan plannen wij een nieuw levermoment met je in. De kosten hiervoor worden aan jou doorbelast.
Wanneer wij jou bestelling hebben overhandigd aan PostNL en deze bestelling niet bij jou is aangekomen dan nemen wij contact met PostNL om een onderzoek te starten. Wij gaan onze uiterste best doen om de bestelling zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.
Dat is natuurlijk nooit leuk om te horen, en voor jou erg vervelend. Neem direct contact met ons op zodat wij dit kunnen oplossen.
Wordt je bestelling verstuurd met PostNL, dan ontvang je van ons een track and trace om je bestelling te kunnen volgen.
De levertijden staan aangegeven bij de producten. Heb je van ons een offerte ontvangen dan staat onder aan de offerte de verwachte levertijd waarvan wij denken dat het geleverd gaat worden. Wanneer de bestelling is geplaatst bij de leverancier dan ontvangen wij vanuit de leverancier een verwachte levertijd. Is de levertijd korten dan wij hebben gecommuniceerd dan ontvang je van ons pas een bericht wanneer het product bij ons geleverd is in het magazijn. Is de leverweek langer dan wij dachten, dan nemen wij contact met je op. Helaas veranderen de levertijden wekelijks en wij doen ons best alles up-to-date te houden. Wij kunnen helaas niets veranderen aan de levertijd van de leverancier, hopelijk heb je hiervoor begrip.
Je kan een ander adres toevoegen voor de levering. Handig om te weten is dat je ook meerdere adressen kan toevoegen in je account.
Ja, mocht je dit willen dan horen wij het graag.
Je kunt je bestelling ook afhalen in onze woonwinkel in het centrum van Utrecht of in ons magazijn in IJsselstein. Als je hiervoor kiest, kun je dat tijdens je bestelling aangeven (zowel in onze woonwinkel als in de webshop). Je geeft dan meteen aan of je langskomt in Utrecht of in IJsselstein. Houd bij het ophalen van je bestelling rekening met onze openingstijden. Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je van ons een e-mail en kun je langskomen in onze woonwinkel of in ons magazijn.

Meeste gestelde vragen over monteren & Installeren

Absoluut! Onze handige monteurs hebben de kennis in huis om de verlichting voor jou op te hangen en te installeren. Hiervoor hanteren wij de volgende tarieven: Hanglamp direct op stroompunt € 50,- Hanglamp naast het stroompunt € 75,- Hanglamp met veel omleggingen prijs per uur / per persoon € 55,- Wanddimmer LED Casambi € 110,- Wanddimmer LED Push € 95,-
Jazeker, dit is geen enkel probleem. Voor het monteren van kasten rekenen wij de volgende tarieven: Staande kasten (kant en klaar geleverd) € 0,- Staande kasten (losse elementen, nog te monteren) € 125,- Hangende kast (1-3 elementen) € 150,- Hangende kast (4-6 elementen) € 175,- Kledingkast / grote wandkasten / keukens prijs per uur / per persoon € 75,-