Service en garantie

Koop zeker, koop CBW-erkend! Combo Design is aangesloten bij het CBW. Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. CBW-erkende winkels hanteren algemene voorwaarden, die de consument extra goed beschermen zoals:

  • Veilig aanbetalen;
  • 3 jaar (afbouwende) productgarantie*;
  • Onpartijdige klachtenafhandeling.

*voor de inhoud van de garantie verwijzen wij je naar de CBW-erkende voorwaarden voor woonwinkels of ga naar de veelgestelde vragen over het onderwerp naar www.cbw-erkend.nl. 

Leveringsservice
Bij Combo Design bieden wij in verschillende vormen van 
levering aan. Producten op voorraad verzenden wij nog op de dag van de bestelling (maandag t/m vrijdag). Je product wordt verstuurd met PostNL, waarbij jij met een track en trace code precies kan zien wanneer het wordt bezorgd.

Daarnaast hebben wij onze eigen bezorgdienst voor het leveren van bijvoorbeeld meubels en verlichting. Wij leveren niet alleen producten, maar bieden ook de service optie om producten voor jou te 
monteren. Heb je een designproduct besteld en zelf geen idee of tijd om deze te installeren? Wij denken graag met je mee en bespreken met jou de mogelijkheden van de installatie van het product.

Interieuradvies
Wil je meer dan alleen een nieuwe bank of stoel? Onze interieurontwerpers staan voor je klaar om van jouw woning een mooi geheel te maken. Neem 
contact met ons op en vertel ons jouw woondroom. Van creatie tot realisatie, wij nemen het werk voor jou uit handen. Eerst geven wij met onze stylingsadviseurs een advies op maat. Daarna maken wij een ontwerp in een vorm van een tekening. En als het duidelijk is hoe het nieuwe interieur eruit moet komen te zien, helpen wij je graag met het realiseren daarvan. Gordijnen ophangen, vloeren leggen, een keuken installeren: voor iedere klus hebben wij de juiste professionals in huis.

Defecten & garantie
Het kan voorkomen dat je na enige tijd niet meer tevreden bent met je product of dat er iets kapot is gegaan. Dat vinden we natuurlijk heel vervelend. Je kan dit bij ons melden door je 
defect aan te melden. Aan de hand van je aanvraag beoordelen wij of dit onder de garantie valt, of dat wij dit tegen een vergoeding voor je kunnen oplossen.

Heb je na het lezen van deze informatie bekijk dan onze meestgestelde vragen pagina.