Service en garantie

Koop zeker, koop CBW-erkend! Combo Design is aangesloten bij het CBW. Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. CBW-erkende winkels hanteren algemene voorwaarden, die de consument extra goed beschermen zoals:

  • Veilig aanbetalen;
  • 3 jaar (afbouwende) productgarantie*;
  • Onpartijdige klachtenafhandeling.

*voor de inhoud van de garantie verwijzen wij je naar de CBW-erkende voorwaarden voor woonwinkels of ga naar de veelgestelde vragen over het onderwerp naar www.cbw-erkend.nl.

Leverings service
Bij Combo Design bieden wij in verschillende vormen van levering aan. Producten op voorraad verzenden wij nog op de dag van de bestelling (maandag t/m vrijdag). Je product wordt verstuurd met PostNL, waarbij jij met een track en trace code precies kan zien wanneer het wordt bezorgd.

Daarnaast hebben wij onze eigen bezorgdienst voor het leveren van bijvoorbeeld meubels en verlichting. Wij leveren niet alleen producten, maar bieden ook de service optie om producten voor jou te monteren. Heb je een designproduct besteld en zelf geen idee of tijd om deze te installeren? Wij denken graag met je mee en bespreken met jou de mogelijkheden van de installatie van het product.

Interieuradvies
Wil je meer dan alleen een nieuwe bank of stoel? Onze interieurstylisten staan voor je klaar om van jouw woning een mooi geheel te maken. Neem contact met ons op en vertel ons jouw woondroom. Van creatie tot realisatie, wij nemen het werk voor jou uit handen. Eerst geven wij met onze stylingsadviseurs een advies op maat. Daarna maken wij een ontwerp in een vorm van een tekening. En als het duidelijk is hoe het nieuwe interieur eruit moet komen te zien, helpen wij je graag met het realiseren daarvan. Gordijnen ophangen, vloeren leggen, een keuken installeren: voor iedere klus hebben wij de juiste professionals in huis.

Defecten & garantie
Het kan voorkomen dat je na enige tijd niet meer tevreden bent met je product of dat er iets kapot is gegaan. Dat vinden we natuurlijk heel vervelend. Je kan dit bij ons melden door je defect aan te melden. Aan de hand van je aanvraag beoordelen wij of dit onder de garantie valt, of dat wij dit tegen een vergoeding voor je kunnen oplossen.

Meest gestelde vragen over service & garantie

Ja, dit kan. Bij ons kun je producten zoals stoelen en banken snel en goed laten herstofferen. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden of wil je meer informatie dan kun je je vraag insturen naar: online@combodesign.nl.
Wij zijn aangesloten bij CBW. Bekijk hier de CBW-voorwaarden
Is je product beschadigd, werkt het exemplaar niet meer zoals dat hoort of is het item kapot nadat de 30 dagen omruiltermijn is verstreken? Dan ruilen we het product niet direct voor je om, maar leggen we het eerst voor aan de leverancier of de fabrikant van het product. Houd er wel rekening mee dat de ene garantieaanvraag langer duurt dan de ander.
Elk product is verschillend. Om meer uitleg te geven, hebben wij per materiaal onze onderhoudstips gegeven. Zo kun je gemakkelijk terugvinden hoe jij je designproduct het beste kan onderhouden.
Nee, dit kan niet. Omdat het product op maat is gemaakt, is het voor ons moeilijk om deze producten nog te verkopen. Speciaal voor jou gemaakte producten zijn bijvoorbeeld banken in een bepaalde stof, kasten in een bepaalde maat en raamdecoratie in bepaalde afmetingen.
Ben je niet tevreden met de geboden oplossing? Heb je een klacht over Combo Design of over een product? Dan kan je hiermee terecht bij onze service afdeling. De service afdeling is telefonisch bereikbaar tijdens kantoor uren (dinsdag t/m vrijdag – 09:00 – 17:00) en per mail (service@combodesign.nl) . Wij nemen elke klacht serieus en doen er alles aan om de klacht voor je op te lossen. Binnen 14 dagen nadat we je klacht hebben ontvangen, kun je van ons een inhoudelijke reactie verwachten. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie bij het CBW.