Offerte, bestellen en account aanmaken

Hier vind je informatie over het aanvragen van een offerte, producten bestellen en het aanmaken van een account.

Meestgestelde vragen over offerte aanvragen

Sommige designproducten zijn niet in één keer te bestellen. Denk bijvoorbeeld aan maatwerkproducten, die wij niet standaard tonen op de webshop. Voor deze producten maken wij voor jou een offerte. De geldigheid van de offerte is twee weken. Wanneer de offerte wordt goedgekeurd, wordt er pas een order geplaatst en een aanbetaling gedaan. Zijn er meerdere producten die je bij ons wilt kopen en wil je hier een totaal offerte voor, dan kun je meerdere producten plaatsen in de offerte. Is de offerte compleet? Verstuur deze dan naar ons op. Voor het aanvragen van offertes hebben wij meer gegevens van jou nodig en vragen hierom een account aan te maken.

Offertes kunnen worden aangevraagd via de grijze offerte knop die je bij elk product op de webshop ziet staan. Wanneer je het product toevoegt aan de offerte, is het belangrijk om ons een zo compleet mogelijk beeld te geven over je wensen. Dit help ons om de juiste offerte voor jou te maken.
Ja, dit kan zeker. Wij zijn officieel dealer van de merken die wij verkopen. Niet alle producten van ieder merk plaatsen wij bij ons op de website. Wil je voor een product die wij niet op onze webshop voeren een offerte aanvragen? Neem dan contact met ons op.
Nee, voor het aanvragen van een offerte is het nodig een account aan te maken bij Combo Design.
Nee het is niet mogelijk de offerte aan te passen. Wanneer je toch voor een andere kleur of model wilt gaan kan je ons dit laten weten door: - te reageren op de offerte die wij naar jou versturen; - contact met ons op te nemen.
Na de aanvraag van de offerte kan je de offerte aanvraag terug vinden in jouw account. Log in en ga naar het offerte aanvraag tabblad.
De aanbetaling is 20% op een order. Het restante bedrag kan bij levering gepind worden aan de deur of worden overgemaakt op rekening.
In de winkel hebben we verschillende stalen liggen. Kom langs bij een van onze winkels om deze in het echt te zien.

Meestgestelde vragen over bestellen

Wil je een mooi designproduct bij ons bestellen? Dat kan gemakkelijk in een van onze winkels in Utrecht of in onze webshop. Kies tijdens je bestelling uit de verschillende kleur of materiaal opties. Een bestelling kun je voltooien met of zonder account. Weet je nog niet zeker welk product je wilt bestellen, maak er dan een favoriet van en zet het op je verlanglijstje. Ben je er helemaal uit? Met onze gemakkelijke betaalstappen heb je zo je mooie designproduct in huis.

Het plaatsen van een bestelling doe je door het product toe te voegen aan je winkelmand en het bestelproces te doorlopen.
Een showroommodel is een model dat is uitgepakt en gebuikt is in de showroom.
Wanneer jij het product dat je zocht hebt gevonden, zie je ook meteen op de productpagina de voorraad. Benieuwd of het product te zien is in een van onze winkels ? Dan kleurt de stip voor winkel groen.
Ja, bij het bestellen van producten is het van belang dat wij alle nodige informatie hebben om het product bij jou te kunnen leveren.
Na het bestellen van een product ontvang je van ons een orderbevestiging.
Ja dit kan. Wij zijn officieel dealer van verschillende merken. Wij hebben nagenoeg geen losse onderdelen van merken ons op de website. Wil je een los onderdeel bestellen ? Neem dan contact met ons op door te bellen naar: 030 233 3878 en kies voor optie 1 verkoop, of stuur een email naar online@combodesign.nl
Het kan gebeuren dat je niet de juiste bestelling hebt gedaan. Bij Combo Design vinden wij dat geen probleem. Neem binnen 24 uur contact op met onze afdeling orders door te bellen naar: 030 233 3878 en kies optie 2. Handig om te weten: wanneer een product speciaal voor jou op maat gemaakt wordt en besteld is bij onze leverancier kunnen wij deze niet meer voor je annuleren. Denk bijvoorbeeld aan een gestoffeerde bank, stoel of tafels. Combo Design is aangesloten bij CBW. Wil je weten welke rechten je hebt als consument dan verwijzen wij je door naar de CBW-voorwaarden
Zakelijk bestellen is mogelijk bij Combo Design.
Heb je per ongeluk een product in de verkeerde kleur of maat besteld? Of klopt het verzendadres niet? Dat is geen probleem. Neem dan direct contact met ons op door te bellen naar 030 233 3878 en kies optie 1 verkoop, of stuur een email naar online@combodesign.nl. Doe dit uiterlijk binnen 24 uur.
Heel soms komt het voor dat een product niet meer leverbaar is en wij dit niet hebben verwerkt in de webshop. Wij annuleren dan de bestelling en storten het betaalde bedrag retour.
Is de bestelling een cadeautje dan pakken wij dit graag voor jou in. Helaas is het inpakken van een bank in een pakpapiertje niet echt een optie. Pakketten tot het formaat 50 x 50 x 50 cm pakken wij graag voor je in, de overige pakketten worden in een doos verstuurd. Stuur ons een email met jouw ordernummer met daarin om welk artikel het gaat.

Meestgestelde vragen over account aanmaken

Voor het afrekenen en het aanvragen van offertes kun je een account aanmaken. Met een account kan jij de status van je bestellingen, je gegevens en eerdere bestellingen inzien, openstaande offertes en facturen. Zo kun je bijvoorbeeld gemakkelijk terugvinden in welke kleuren je de eerdere stoelen had gekocht en of je garantie op je product nog geldt.

Een account aanmaken is een eenvoudige handeling. Klik rechtsboven op het ‘poppetje’ en kies registreren.
Vind alle Membership voordelen door te navigeren naar www.combodesign.nl/combo-design/over-ons/combo-memberclub
Onderaan de pagina vind je de link naar de Algemene voorwaarden Combo Design.
Onder aan iedere pagina vind je de link richting ons Privacy beleid
Vervelend om te horen dat het niet lukt. Vraag eerst een nieuw wachtwoord aan en probeer hiermee in te loggen. Lukt dit niet, neem dan contact met ons op.
Laat ons weten waar je tegenaan loopt door contact met ons op te nemen.
Log in op jou combo account en zet het vinkje bij de Combo Membershipclub uit.