
Offerte, bestellen en account aanmaken
Hier vind je informatie over het aanvragen van een offerte, producten bestellen en het aanmaken van een account.
Meestgestelde vragen over offerte aanvragen
Sommige designproducten zijn niet in één keer te bestellen. Denk bijvoorbeeld aan maatwerkproducten, die wij niet standaard tonen op de webshop. Voor deze producten maken wij voor jou een offerte. De geldigheid van de offerte is twee weken. Wanneer de offerte wordt goedgekeurd, wordt er pas een order geplaatst en een aanbetaling gedaan. Zijn er meerdere producten die je bij ons wilt kopen en wil je hier een totaal offerte voor, dan kun je meerdere producten plaatsen in de offerte. Is de offerte compleet? Verstuur deze dan naar ons op. Voor het aanvragen van offertes hebben wij meer gegevens van jou nodig en vragen hierom een account aan te maken.
Meestgestelde vragen over bestellen
Wil je een mooi designproduct bij ons bestellen? Dat kan gemakkelijk in een van onze winkels in Utrecht of in onze webshop. Kies tijdens je bestelling uit de verschillende kleur of materiaal opties. Een bestelling kun je voltooien met of zonder account. Weet je nog niet zeker welk product je wilt bestellen, maak er dan een favoriet van en zet het op je verlanglijstje. Ben je er helemaal uit? Met onze gemakkelijke betaalstappen heb je zo je mooie designproduct in huis.
Meestgestelde vragen over account aanmaken
Voor het afrekenen en het aanvragen van offertes kun je een account aanmaken. Met een account kan jij de status van je bestellingen, je gegevens en eerdere bestellingen inzien, openstaande offertes en facturen. Zo kun je bijvoorbeeld gemakkelijk terugvinden in welke kleuren je de eerdere stoelen had gekocht en of je garantie op je product nog geldt.