FAQ afbeelding Combo Design

Vind je antwoord in één van de volgende categorieën: 


Stel de filter opnieuw in x

Vind hier de meestgestelde vragen


Ja! Ons team is opgeleid en getraind om jou zo goed mogelijk te helpen met jouw vragen. Ze adviseren jou om de perfecte combinatie te realiseren van stijlen, kleuren, comfort en esthetiek.

Interieuradvies geven wij in een van onze winkels. Neem contact met ons op voor het plannen van een afspraak. Tijdens het eerste contactmoment nemen wij de aanvraag door, zodat wij de beste interieurontwerper aan jou kunnen koppelen.

Wij bieden diverse interieuradvies pakketten aan.

Wil je meer dan alleen advies? Dan kunnen wij ook het interieurontwerp plan voor je uitvoeren.

Jazeker! Combo Design doet verschillende projecten. Je kunt voor de complete interieurafbouw terecht bij Combo Design. Wij leggen vloeren, plaatsen keukens en sanitair. Ook realiseren wij verbouwingen, zoals het plaatsen van een uitbouw. Bij Combo Design hebben wij de juiste professionals voor alle klussen. Heb jij een woondroom? Neem contact met ons op of kom naar de winkel en wij bespreken graag met jou de mogelijkheden.

Offertes kunnen worden aangevraagd via de offerte knop, die je bij het product op de webshop ziet staan. Staat deze er niet dan is het product alleen direct te bestellen. Wanneer je het product toevoegt aan de offerte, is het belangrijk om ons een zo compleet mogelijk beeld te geven over je wensen. Dit helpt ons om de juiste offerte voor jou te maken.

Ja, dit kan zeker. Wij zijn officieel dealer van de merken die wij verkopen. Wij plaatsen alleen niet alle producten van ieder merk op onze website. Wil je voor een product, die wij niet op onze webshop hebben, een offerte aanvragen? Neem dan contact met ons op of kom naar de winkel.

Nee, voor het aanvragen van een offerte is het nodig een account aan te maken bij Combo Design.

Jazeker, dat is mogelijk.

Nee het is niet mogelijk de offerte aan te passen. Wanneer je toch voor een andere kleur of model wilt gaan, kun je ons dit laten weten door:

  • te reageren op de offerte die wij naar jou versturen per e-mail;
  • contact met ons op te nemen;
  • naar winkel te komen.

Na de aanvraag van de offerte kun je de offerteaanvraag terugvinden in jouw account. Log in bij jouw Combo Design account en ga naar het offerteaanvraag tabblad aan de linkerzijde in het menu van je account.

Nadat je akkoord hebt gegeven op je offerte vragen wij je een aanbetaling te doen van 20% van de orderwaarde. Het restant bedrag kan bij levering gepind worden aan de deur. Houd er rekening mee dat op de dag van levering het pinlimiet toereikend genoeg is om de betaling te voldoen. Mocht dit niet te realiseren zijn vragen wij voor levering het resterende bedrag te voldoen via een bankoverschrijving of de betaallink die wij jou kunnen toesturen.

Ja, in de winkel hebben we verschillende stalen liggen. Kom langs in een van onze winkels om deze in het echt te zien.

Het plaatsen van een bestelling doe je door het product toe te voegen aan je winkelmand en het bestelproces te doorlopen.

Een showroommodel is een model dat is uitgepakt en in de winkel tentoon heeft gestaan. Showroommodellen kunnen gebruikerssporen hebben en worden dus bij ons met korting verkocht. Let op: een showroommodel kan niet geruild worden en valt niet onder de garantie.

Wanneer jij het favoriete product hebt gevonden, zie je meteen op de productpagina of het op voorraad is. Benieuwd of het product te zien is in een van onze winkels? Dan kleurt de stip voor winkel groen. Het kan dus zijn dat er een product op voorraad is, maar in ons magazijn ligt en niet in de winkel. Wil je het product eerst zien dan kunnen wij in de meeste gevallen het product naar de winkel voor je brengen om het daar te bekijken.

Om een bestelling te plaatsen is het van belang dat wij alle nodige informatie hebben om het product bij jou te kunnen leveren. Je kunt er voor kiezen om geen klantaccount aan te maken. Echter is het dan ook niet mogelijk je eerdere bestellingen, facturen en status van je bestelling terug te vinden.

Na het bestellen van een product ontvang je van ons een orderbevestiging.

Ja dit kan. Wij zijn officieel dealer van verschillende merken. Wij hebben bijna geen losse onderdelen van merken ons op de website. Wil je een los onderdeel bestellen? Neem middels een van onderstaande manieren contact met ons op:

Het kan gebeuren dat je niet de juiste bestelling hebt gedaan. Bij Combo Design vinden wij dat geen probleem. Neem binnen 24 uur contact op met onze afdeling orders door te bellen naar: 030 233 3878 en kies optie 2.

LET OP: wanneer een product speciaal voor jou op maat gemaakt wordt en besteld is bij onze leverancier kunnen wij deze niet meer voor je annuleren. Denk bijvoorbeeld aan een gestoffeerde bank, stoel of tafels. Combo Design is aangesloten bij CBW. Wil je weten welke rechten je hebt als consument dan verwijzen wij je door naar de CBW-voorwaarden.

Ja, zakelijk bestellen is mogelijk bij Combo Design.

Heb je per ongeluk een product in de verkeerde kleur of maat besteld? Of klopt het verzendadres niet? Dat is geen probleem. Neem dan direct (uiterlijk binnen 24 uur) contact met ons op:

Heel soms komt het voor dat een product niet meer leverbaar is en wij dit niet hebben verwerkt in de webshop. Wij proberen je een alternatief product aan te bieden. Wil je deze niet dan annuleren wij de bestelling en storten het betaalde bedrag retour. Druk en zetfouten zijn onder voorbehoud. Helaas komt het voor dat er een verkeerde prijs (zeer onrealistische prijs) online staat. Wij zullen je dan de juiste prijs communiceren.

Is de bestelling een cadeautje dan pakken wij dit graag voor jou in. Helaas is het inpakken van een bank in een pakpapiertje niet echt een optie. Pakketten tot het formaat 50 x 50 x 50 cm pakken wij graag voor je in, de overige pakketten worden in een doos verstuurd. Plaats eventuele wensen in het opmerkingenveld tijdens het afrekenen. Ben je dit vergeten door te geven? Geen probleem! Stuur ons een e-mail met jouw ordernummer met daarin om welk artikel het gaat.

Online kun je bij ons betalen met: Ideal, Klarna, PayPal en Creditcard. Meer weten over de manieren van betalen? Bekijk dan de uitleg over de betaalopties hier.

Je kunt in onze vestiging op de Sint-Jacobsstraat betalen via pin, contant geld en onze Combo Cadeaubon. Op de vestiging Oudegracht kun je alleen met pin en de Combo Cadeaubon betalen.

Dat is vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak. Neem contact met ons op, zodat wij kunnen onderzoeken waarom dit niet werkt.

Betalen met een Combo Design Cadeaubon kan zowel online als offline. Gebruik de kortingscode tijdens het afrekenen om de korting van je bonbedrag af te halen.

Als je niet meer weet wat het saldo is van je cadeaubon, kunnen wij dit altijd voor je checken. Neem contact met ons op om de waarde van je cadeaubon te achterhalen.

Ja, bij Combo Design is het mogelijk om met meerdere Combo Design cadeaubonnen te betalen. Wij accepteren alleen de Combo Design cadeaubonnen.

Nee, wij werken alleen met de Combo Design cadeaubon.

Middels de Klarna-betaaloptie betaal je achteraf. Voor het gebruiken van Klarna heb je een account nodig. Meer informatie over Klarna vind je hier.

Meld aan in je Combo Design account in onze webshop. Ga binnen jouw omgeving naar facturen. Hier vind je alle facturen van je bestellingen.

Wanneer je online bestelt, raak je nooit je factuur kwijt. Deze staat veilig opgeslagen op jouw account. Staat de factuur hier niet en wil je hem toch graag hebben? Neem dan contact met ons op en dan sturen wij de factuur per mail direct naar je toe.

Dit verschilt per product en leverancier. Op maat gemaakte producten hebben een langere levertijd dan onze standaard producten en accessoires. Bij elk product op onze webshop staat een indicatie van de levertijd van het product. Helaas komt het veel voor dat de leveranciers door voornamelijk grondstof tekort de levertijden regelmatig wisselen. Wij doen er alles aan de levertijden up-to-date te houden.

Vanwege een schaarste aan basismateriaal en beperking op de afname hebben veel leveranciers te maken met vertragingen. Hierdoor kan het zijn dat je levertijd langer dan gemiddeld is. Wanneer de levertijd uitgesteld wordt, krijg je een extra mailtje met de nieuwe aangegeven levertijd. Zo proberen wij je zo goed mogelijk te informeren over wanneer je het product kunt verwachten.

Een levering van jouw bestelling kan worden bezorgd door PostNL of door Combo Design. Niet ieder product leent zich ervoor om te worden bezorgd door PostNL. Daar hebben wij onze eigen bezorgdienst voor.

Wanneer wij zelf het product bij jou komen leveren, dan ontvang je van ons een mail waarin jijzelf een bezorgmoment kunt inplannen. Zodra je een afspraak hebt ingepland, ontvang je een bevestiging met de leverdatum en een tijdsbestek van twee uur. Binnen deze twee uur komen onze bezorgers je product netjes afleveren.

Onze bezorgers leveren niet alleen jouw bestelling, maar pakken de producten ook uit, zetten ze op de gewenste plek en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee. Het komt soms voor dat wij vertraging oplopen, dit zijn uitlopende redenen. Wij proberen je hier op tijd van op de hoogte te brengen.

Wanneer het product wordt verstuurd door PostNL, ontvang je van ons een track-and-trace als het product ons magazijn heeft verlaten.

Ja, dit is mogelijk. Komt het leveren op zaterdag je het beste uit? Kies dan een beschikbaar levermoment op zaterdag uit tijdens het inplannen van je bezorgmoment in onze planningstool. Een uitnodiging om te leveren ontvang je van ons direct nadat het product bij ons in het magazijn wordt ingeboekt. Wij komen dan op de afgesproken dag en tijdstip bij je langs om het product te leveren. 

Wanneer wij de verzending via PostNL versturen in rekenen wij tot 50 euro de volgende verzendkosten voor verzendingen in Nederland.

  • € 4,15 Postpakketje+: dit is een brievenbuspakje niet zwaarder dan 2KG. 
  • € 6,95 Standaard NL pakket: dit zijn pakketten tot 23 kg.

Ja, wij hebben ook de mogelijkheid pakketten te versturen naar het buitenland. Wanneer wij de verzending via PostNL versturen rekenen wij tot 100 euro de volgende verzendkosten: 

  • € 14,95 Priority pack tracked: dit zijn kleine pakketjes tot 2 kg, wereldwijd.
  • € 8,50 Standaard België: pakketten tot 23 kg. 
  • Binnen Europa zijn de prijzen wisselend. De prijs ligt gemiddeld rond de 50 euro. 
  • Pakket buiten Europa ontvangen? Dat kan. Neem dan contact met ons op.

Bij een orderwaarde tot € 500,00 reken wij de € 50,00 bezorgkosten. Bezorging op de Waddeneilanden en in het buitenland is in overleg.

Bij SALE-producten worden er altijd bezorgkosten in rekening gebracht, bezorgkosten zijn afhankelijk van de afmeting van het product en worden berekend in de winkelmand.

Wij kunnen het product bij jou thuis bezorgen, hiervoor hanteren wij twee verschillende tarieven: 

  • € 75, 00 voor producten zoals bijvoorbeeld: stoelen, lampen 
  • € 150,00 voor producten zoals bijvoorbeeld: banken, tafels, kasten

Wil je het product toch niet dan kun je het product zelf kosteloos bij ons retour brengen of wij kunnen het product weer bij je ophalen.

Ophaalkosten zijn gelijk aan bezorgkosten. Bezorg- en ophaalkosten zijn voor jou rekening. Je krijgt bij het retourneren van het outletproduct alleen het bedrag voor het product terug. Bij producten die je zelf ophaalt in de winkel vervalt het recht van retour.

Producten in de outlet zijn tegen scherpe prijzen. Daarentegen is bezorgen niet in ons voordeel. Het zelf ophalen van de outlet producten is daarom ook voordeliger.

Wil je het product zien? In de productbeschrijving kun je zien waar het product opgehaald kan worden.

Combo Design heeft als voorkeur dat het outlet product wordt opgehaald in onze winkel. Mocht dit niet lukken, doen wij ook aan levering. Op het moment dat je ervoor kiest te laten bezorgen, ontvang je na het bestellen een link om een afspraak te plannen voor bezorging.

Bij PostNL hebben wij geen invloed op het moment van leveren. Wil je graag dat het product niet bij de buren wordt geleverd, kies dan de optie: Pakketverzending NL / Geen burenlevering.

Voor onze Combo Design bezorgteam ontvang je een mail, waarin jijzelf een bezorgmoment kunt inplannen. Zodra je een afspraak hebt ingepland, ontvang je een bevestiging met de leverdatum en een tijdsbestek van twee uur. Binnen deze twee uur komen onze bezorgers je product netjes afleveren.

Wij proberen je gedurende het bestelproces zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de vorderingen. Heb je twijfels? Neem dan contact met ons op.

Voor pakketten via PostNL voorzien wij geen problemen.

De Combo Bezorgservice bezorgt je bestelling op elke gewenste verdieping. Bij het plaatsen van een bestelling vragen wij je om een formulier in te vullen wat betreft de aflevering. Hierin kun je aangeven of het product makkelijk naar binnen kan, het op een verdieping geleverd moet worden en of er misschien een verhuislift aan te pas moet komen, zodat we niet voor verrassingen komen te staan.

Aan sommige afleversituatie zitten extra kosten verbonden, bijvoorbeeld een verhuislift. Dit zullen we uiteraard van tevoren met je overleggen.

Zodra producten niet via de trap, interne lift of hoger dan een 2e verdieping getild kunnen worden, schakelt Combo Design een verhuislift in. Dit is een kleine wagen, maar het moet de ruimte hebben om te parkeren buiten op de begane grond. De kosten voor de verhuislift zijn: € 150,00

Is er na de aanvraag over leverinformatie verkeerde of incomplete informatie gedeeld met Combo Design, waardoor er bij het leveringsmoment niet kan worden geleverd, dan wordt er een nieuwe bezorgafspraak gemaakt. De kosten hiervoor wordt aan jou doorbelast.

Hebben wij met jou een levermoment afgesproken en ben je op dat moment niet thuis? Dan plannen wij een nieuw levermoment met je in. De kosten hiervoor worden aan jou doorbelast.

Wanneer wij jouw bestelling hebben overhandigd aan PostNL en deze bestelling niet bij jou is aangekomen, dan nemen wij contact met PostNL om een onderzoek te starten. Wij gaan ons uiterste best doen om de bestelling zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.

Dat is natuurlijk nooit leuk om te horen en voor jou erg vervelend. Neem direct contact met ons op, zodat wij dit kunnen oplossen.

Wordt je bestelling verstuurd met PostNL, dan ontvang je van ons een track-and-trace om je bestelling te kunnen volgen.

De levertijden staan aangegeven bij de producten. Heb je van ons een offerte ontvangen, dan staat onder aan de offerte de verwachte levertijd waarvan wij denken dat het geleverd gaat worden. Wanneer de bestelling is geplaatst bij de leverancier, dan ontvangen wij vanuit de leverancier een geplande levertijd.

  • Is de levertijd korter dan wij hebben gecommuniceerd? Dan ontvang je van ons een bericht, wanneer het product bij ons geleverd is in het magazijn. 
  • Is de leverweek langer dan wij dachten, dan nemen wij contact met je op. 

Helaas veranderen de levertijden wekelijks. Wij doen ons best alles up-to-date te houden. Helaas kunnen wij niets veranderen aan de levertijd van de leverancier. Hopelijk heb je hiervoor begrip.

Je kunt een ander adres toevoegen voor de levering. Handig om te weten is dat je ook meerdere adressen kan toevoegen in je account.

Ja, mocht je dit willen dan horen wij het graag. Neem contact met ons op.

Vergeet niet je ordernummer te vermelden.

Je kunt jouw bestelling ook afhalen in onze woonwinkel in het centrum van Utrecht of in ons magazijn in IJsselstein. Als je hiervoor kiest, kun je dat tijdens je bestelling aangeven (zowel in onze woonwinkel als in de webshop). Je geeft dan meteen aan of je langskomt in Utrecht of in IJsselstein. Houd bij het ophalen van je bestelling rekening met onze openingstijden. Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je van ons een e-mail en kun je langskomen in onze woonwinkel of in ons magazijn.

Absoluut! Onze handige monteurs hebben de kennis in huis om de verlichting voor jou op te hangen en te installeren. Hiervoor hanteren wij de volgende tarieven: 

  • Hanglamp direct op stroompunt: € 50;
  • Hanglamp naast het stroompunt: € 75;
  • Hanglamp met veel omleggingen: prijs per uur / per persoon € 55; 
  • Wanddimmer LED Casambi: € 110; 
  • Wanddimmer LED Push: € 95.

Jazeker, dit is geen enkel probleem. Voor het monteren van kasten rekenen wij de volgende tarieven: 

  • Staande kasten (kant-en-klaar geleverd): € 0; 
  • Staande kasten (losse elementen, nog te monteren): € 125; 
  • Hangende kast (1-3 elementen): € 150; 
  • Hangende kast (4-6 elementen): € 175; 
  • Kledingkast / grote wandkasten / keukens prijs per uur / per persoon € 75.

Jazeker, naast het bezorgen van het product, kunnen wij je helpen met het monteren en installeren. Wij rekenen hiervoor een standaard tarief van 50 euro per uur. 

Je hebt een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling. In deze periode kun je ons laten weten dat je de overeenkomst wilt ontbinden. Na ontbinding heb je nog 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Stuur het artikel onbeschadigd terug in de originele verpakking. De eventuele waardevermindering die ontstaat, door bijvoorbeeld beschadigingen, kunnen we kosten in rekening brengen.

LET OP: Het zichttermijn van 14 dagen vervalt bij op maat gemaakte producten.

Je retour dient te voldoen aan onderstaande voorwaarden:

  1. Het product is onbeschadigd. 
  2. Het product zit in de originele verpakking 
  3. Je beschikt over een aankoopbewijs 

In de onderstaande gevallen kun je geen aanspraak maken op het herroepingsrecht en kun je het product niet terugsturen: 

  1. Snoeren die voor jou op maat zijn gesneden. 
  2. Producten die voor jou met specifieke wensen tot stand zijn gekomen. Het gaat dan om op maat gemaakte producten. Denk bijvoorbeeld aan stoelen, banken of fauteuils, die zijn gestoffeerd met de stof die jij hebt uitgezocht. Tafels en kasten die bepaalde afmetingen en poten hebben. En raamdecoratie met op maat gemaakte afmetingen.
  3. Afgeprijsde artikelen & showroommodellen die je voor aankoop hebt gezien en goedbevonden.

Wij volgen hiermee de 
CBW-voorwaarden.

Wanneer je het outlet product voor aankoop hebt kunnen inspecteren, vervalt het recht van retour.

Wanneer je het product voor aankoop niet hebt kunnen inspecteren, bijvoorbeeld wanneer je het online koopt en laat bezorgen, heb je twee weken bedenktijd. Je kunt het product dan gratis naar ons retour brengen of je kunt het laten ophalen. De kosten voor bezorgen en ophalen zijn voor jouw rekening en worden dus niet terugbetaald. Wij raden je daarom altijd aan het product eerst te komen bekijken op de locatie waar het product ligt.

Wij kunnen het product bij jou thuis ophalen, hiervoor hanteren wij twee verschillende tarieven:

  • € 75, 00 voor producten zoals bijvoorbeeld: stoelen, lampen;
  • € 150,00 voor producten zoals bijvoorbeeld: banken, tafels, kasten.

Omdat het product op maat is gemaakt, is het voor ons bijna onmogelijk om deze producten nog te verkopen. Speciaal voor jou gemaakte producten zijn bijvoorbeeld:

  • Banken en stoelen in een bepaalde stof;
  • Kasten in een bepaalde maat;
  • Tafels met een bepaalde soort blad en poten;
  • Raamdecoratie in bepaalde afmetingen. 

Wij volgen hiermee de CBW-voorwaarden.

Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie.

Als je recht hebt op het terugsturen van je gekochte product kan dit op meerdere manieren:

  • Product terugsturen via PostNL; 
  • Laten ophalen door het Combo Design team. 
  • Afgeven in de winkel. 

Lees de retourvoorwaarden bij vraag: Wat zijn de retourvoorwaarden?

De verzendkosten van het retourneren van jouw bestelling is voor eigen rekening. Als je onverhoopt het verkeerde product ontvangt, willen we die fout snel herstellen. Je kunt het product dan kosteloos terugsturen. Vul het retourformulier in, dan nemen wij contact met jou op.

Kan het product niet worden verzonden via PostNL, vanwege het formaat, dan kunnen wij het product bij je ophalen. Retourkosten zijn afhankelijk van het product en de afmetingen.

Alle retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Combo Design niet aansprakelijk is voor het eventueel beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Bewaar daarom altijd de Track-en-Trace code goed.

Pak jouw product op een nette en correcte manier in. Gebruik hierbij de originele verpakkingsmaterialen.

Wij vinden het fijn om te horen dat je toch jouw bestelling wilt houden. Om ervoor te zorgen dat dit proces goed verloopt, horen wij dit graag direct. Neem contact met ons op:

  • Telefonisch: 030 233 3878 optie 3, afdeling orders, tijdens kantooruren (dinsdag t/m vrijdag 09:00 -17:00).
  • Stuur ons buiten kantooruren een e-mail naar orders@combodesign.nl.

Nadat wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

Wanneer wij het product hebben ontvangen, gaan wij de retour verwerken. Is er iets mis met het retour, dan brengen wij je hiervan op de hoogte. Is de ontvangen retour in orde? Dan ontvang je het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening.

Vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan. Onze excuses hiervoor. Neem contact met ons op:

Toch een andere kleur? Dan kunnen wij het product voor je ruilen. Bekijk of het door jouw gekochte product valt onder de retourvoorwaarden. Is dit het geval? Vul dan het retourformulier in en schaf het andere product aan in onze webshop.

Ja, dit kan. Bij ons kun je producten zoals stoelen en banken snel en goed laten herstofferen. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden of wil je meer informatie? Neem contact met ons op:


Combo Design is aangesloten bij CBW. Bekijk hier de CBW-voorwaarden.

Is je product beschadigd? Werkt het exemplaar niet meer naar behoren? Of is het item kapot nadat de 30 dagen omruiltermijn is verstreken? Dan ruilen we het product niet direct voor je om, maar leggen we het eerst voor aan de leverancier of de fabrikant van het product. Houd er wel rekening mee dat de ene garantieaanvraag langer duurt dan de ander. Meld je defect aan.

Elk product is verschillend. Om meer uitleg te geven, hebben wij per materiaal onze onderhoudstips gegeven. Zo kun je gemakkelijk terugvinden hoe jij je designproduct het beste kan onderhouden.

Nee, dit kan niet. Omdat het product op maat is gemaakt, is het voor ons moeilijk om deze producten nog te verkopen. Speciaal voor jou gemaakte producten zijn bijvoorbeeld banken in een bepaalde stof, kasten in een bepaalde maat en raamdecoratie in bepaalde afmetingen. Wij volgen hiermee de CBW-voorwaarden.

Ben je niet tevreden met de geboden oplossing? Heb je een klacht over Combo Design of over een product? Dan kun je hiermee terecht bij onze serviceafdeling. De serviceafdeling kan je bereiken:


Wij nemen elke klacht serieus en doen er alles aan om de klacht voor je op te lossen. Binnen 14 dagen nadat we je klacht hebben ontvangen, kun je van ons een inhoudelijke reactie verwachten. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze ook voorleggen aan de 
Geschillencommissie bij het CBW.

Wij kunnen geen garantie bieden op de outlet producten, want het zijn geen nieuwe producten. Wij adviseren ook altijd het product bij ons te komen bekijken, zodat je weet wat je koopt.

Wij hebben twee winkels in Utrecht stad zitten. De ene winkel zit aan de Sint-Jacobsstraat en de andere zit aan de Oudegracht.

Het is bij beide vestigingen helaas niet mogelijk om voor de deur te parkeren. Zie de parkeeropties voor onze winkels hieronder.

Combo Design: Sint-Jabobsstraat
Voor de winkel aan de Sint-Jacobsstraat zit er tegenover onze winkel de parkeergarage Q-Park La Vie/Bijenkorf. Als je hier je auto parkeert, hoef je alleen maar over te steken en je bent al in onze winkel. Achter onze winkel in de Sint-Jacobsstraat heb je parkeergarage Paardenveld. Als je hier je auto parkeert, is het nog maar een kleine 5 minuten lopen naar onze winkel.

Combo Design: Oudegracht
Voor de Gracht kun je het beste parkeren bij Parkeergarage Springweg. Als je hier je auto parkeert, is het nog maar een kleine 5 minuten lopen.

Ja, dit is zeker mogelijk. Bus 3, 6, 7 en 27 stoppen allemaal vlak voor onze winkel in de Sint-Jacobsstraat. Vanaf Utrecht Centraal Station is het ongeveer 10 minuten lopen naar de Sint-Jacobsstraat en ongeveer 15 minuten naar Combo Design aan de Oudegracht.

Bekijk hier de actuele openingstijden van onze winkels.

Onze winkels zijn bereikbaar tijdens de openingstijden van de winkels.
Ons kantoor is telefonisch bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag tussen 08:30  –  17:30. Je kunt ons dan bereiken voor vragen over orders, service, planning en marketing. De afdeling finance is aanwezig op dinsdag en donderdag. Bel naar 030 233 3878:
  • Optie 1 Verkoop / e-mail: online@combodesign.nl
  • Optie 2 Planning / e-mail: planning@combodesign.nl
  • Optie 3 Orders / e-mail: orders@combodesign.nl
  • Optie 4 Service / e-mail: service@combodesign.nl
  • Optie 5 Finance / e-mail: finance@combodesign.nl
  • Optie 6 Marketing / e-mail: marketing@combodesign.nl

Veranderd er iets in jouw eigen planning en wil je dit zo snel mogelijk melden en kun je ons telefonisch niet bereiken kun je mailen naar planning@combodesign.nl. Houd er rekening mee dat wanneer wij al onderweg zijn met jouw spullen en er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden hier extra leveringskosten worden gerekend.