Interieuradvies
Interieuradvies geven wij in een van onze winkels. Neem contact met ons op voor het plannen van een afspraak. Tijdens het eerste contactmoment nemen wij de aanvraag door, zodat wij de beste adviseur aan jou kunnen koppelen.
Ja! Onze medewerkers zijn opgeleid en getraind om jou zo goed mogelijk te helpen met jouw vragen. Ze adviseren jou om de perfecte combinatie te realiseren van stijlen, kleuren, comfort en esthetiek.
Jazeker! Combo Design doet verschillende projecten. Wij leggen vloeren, plaatsen keukens en sanitair. Ook realiseren wij verbouwingen, zoals het plaatsen van een uitbouw. Bij Combo Design hebben wij de juiste professionals voor alle klussen. Heb jij een woondroom? Neem contact met ons op en wij bespreken graag met jou de mogelijkheden.
Wil je meer dan alleen advies? Dan kunnen wij ook het interieuradvies plan voor je uitvoeren.
Wij bieden diverse interieuradvies pakketten aan. Navigeer via de knop Interieuradvies onderaan de pagina naar het overzicht.
Betalen
Online kan je bij ons betalen via Ideal, Klarna, PayPal en Creditcard. Bekijk alle betaalopties hier.
Nee, wij werken alleen met de Combo Design cadeaubon.
Middels de Klarna betaaloptie betaal je achteraf. Voor het gebruiken van Klarna heb je een account nodig. Meer informatie over Klarna vind je hier.
Ja, bij Combo Design is het mogelijk om met meerdere Combo Design cadeaubonnen te betalen. Wij accepteren geen cadeaubonnen die niet vanuit Combo Design zijn verstrekt.
Wanneer je online bestelt, raak je nooit je factuur kwijt. Deze staat veilig opgeslagen op jouw account. Staat de factuur hier niet en wil je hem toch graag hebben? Neem dan contact met ons op.
Meld aan in je Combo Design account in onze webshop. Ga binnen jouw omgeving naar facturen. Hier vind je alle facturen van je bestellingen.
Als je niet meer weet wat het saldo is van je cadeaubon, kunnen wij dit altijd voor je checken. Neem contact met ons op om de waarde van je cadeaubon te achterhalen.
Je kan in onze vestiging op de St. Jacobsstraat betalen via pin, contant geld en onze Combo Cadeaubon. Op de vestiging Oude Gracht kun je alleen met pin en de Combo Cadeaubon betalen.
Dat is vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak. Neem contact met ons op, zodat wij kunnen onderzoeken waarom dit niet werkt.
Betalen met een Combo Design Cadeaubon kan zowel online als offline. Gebruik de kortingscode tijdens het afrekenen om de korting van je bonbedrag af te halen.
Monteren & installeren
Jazeker, dit is geen enkel probleem. Voor het monteren van kasten rekenen wij de volgende tarieven: staande kasten (kant en klaar geleverd): € 0; staande kasten (losse elementen, nog te monteren): € 125; hangende kast (1-3 elementen): € 150; hangende kast (4-6 elementen): € 175; kledingkast / grote wandkasten / keukens prijs per uur / per persoon € 75.
Absoluut! Onze handige monteurs hebben de kennis in huis om de verlichting voor jou op te hangen en te installeren. Hiervoor hanteren wij de volgende tarieven: hanglamp direct op stroompunt: € 50; hanglamp naast het stroompunt: € 75; hanglamp met veel omleggingen: prijs per uur / per persoon € 55; wanddimmer LED Casambi: € 110; wanddimmer LED Push: € 95.
Account
Log in op jouw combo account en zet het vinkje bij de Combo Membershipclub uit.
Laat ons weten waar je tegenaan loopt door contact met ons op te nemen.
Vervelend om te horen dat het niet lukt. Vraag eerst een nieuw wachtwoord aan en probeer hiermee in te loggen. Lukt dit niet, neem dan contact met ons op.
Vind alle Membership voordelen door te navigeren naar www.combodesign.nl/combo-design/over-ons/combo-memberclub
Een account aanmaken is een eenvoudige handeling. Klik rechtsboven op het ‘poppetje’ en kies registreren.
Onderaan iedere pagina vind je de link richting ons Privacybeleid.
Onderaan de pagina vind je de link naar de Algemene voorwaarden Combo Design.
Winkels & bereikbaarheid
Bekijk hier de actuele openingstijden van onze winkels.
Het is bij beide vestigingen helaas niet mogelijk om voor de deur te parkeren. Zie de parkeeropties voor onze winkels hieronder.
Voor de winkel aan de St. Jacobsstraat zit er tegenover onze winkel de parkeergarage Q-Park La Vie/Bijenkorf. Als je hier je auto parkeert, hoef je alleen maar over te steken en je bent al in onze winkel. Achter onze winkel in de St. Jacobsstraat heb je parkeergarage Paardenveld. Als je hier je auto parkeert, is het nog maar een kleine 5 minuten lopen naar onze winkel. Voor de Gracht heb je de keuze om bij Parkeergarage Springweg en Parkbee Visschersplein te parkeren. Als je hier je auto parkeert, is het nog maar een kleine 5 minuten lopen.
Wij hebben twee winkels in Utrecht stad zitten. De ene winkel zit aan de Sint Jacobsstraat en de andere zit aan de Gracht.
Ja, dit is zeker mogelijk. Bus 3, 6, 7 en 27 stoppen allemaal vlak voor onze winkel in de St. Jacobsstraat. Vanaf Utrecht Centraal Station is het ongeveer 10 minuten lopen naar de St. Jacobsstraat en ongeveer 15 minuten naar Combo Design aan de gracht.
Service & garantie
Ben je niet tevreden met de geboden oplossing? Heb je een klacht over Combo Design of over een product? Dan kan je hiermee terecht bij onze serviceafdeling. De serviceafdeling is telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren (dinsdag t/m vrijdag – 09:00 – 17:00) en per mail (service@combodesign.nl). Wij nemen elke klacht serieus en doen er alles aan om de klacht voor je op te lossen. Binnen 14 dagen nadat we je klacht hebben ontvangen, kun je van ons een inhoudelijke reactie verwachten. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie bij het CBW.
Wij zijn aangesloten bij CBW. Bekijk hier de CBW-voorwaarden.
Ja, dit kan. Bij ons kun je producten zoals stoelen en banken snel en goed laten herstofferen. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden of wil je meer informatie? Stuur je vraag naar: online@combodesign.nl.
Elk product is verschillend. Om meer uitleg te geven, hebben wij per materiaal onze onderhoudstips gegeven. Zo kun je gemakkelijk terugvinden hoe jij je designproduct het beste kan onderhouden.
Nee, dit kan niet. Omdat het product op maat is gemaakt, is het voor ons moeilijk om deze producten nog te verkopen. Speciaal voor jou gemaakte producten zijn bijvoorbeeld banken in een bepaalde stof, kasten in een bepaalde maat en raamdecoratie in bepaalde afmetingen.
Is je product beschadigd? Werkt het exemplaar niet meer naar behoren? Of is het item kapot nadat de 30 dagen omruiltermijn is verstreken? Dan ruilen we het product niet direct voor je om, maar leggen we het eerst voor aan de leverancier of de fabrikant van het product. Houd er wel rekening mee dat de ene garantieaanvraag langer duurt dan de ander.
Offerte aanvragen
Ja, in de winkel hebben we verschillende stalen liggen. Kom langs in een van onze winkels om deze in het echt te zien.
De aanbetaling is 20% op een order. Het restante bedrag kan bij levering gepind worden aan de deur of worden overgemaakt op rekening.
Na de aanvraag van de offerte kun je de offerteaanvraag terugvinden in jouw account. Log in en ga naar het offerteaanvraag tabblad.
Ja, dit kan zeker. Wij zijn officieel dealer van de merken die wij verkopen. Wij plaatsen alleen niet alle producten van ieder merk op onze website. Wil je voor een product, die wij niet op onze webshop hebben, een offerte aanvragen? Neem dan contact met ons op.
Offertes kunnen worden aangevraagd via de grijze offerte knop, die je bij elk product op de webshop ziet staan. Wanneer je het product toevoegt aan de offerte, is het belangrijk om ons een zo compleet mogelijk beeld te geven over je wensen. Dit helpt ons om de juiste offerte voor jou te maken.
Nee, voor het aanvragen van een offerte is het nodig een account aan te maken bij Combo Design.
Nee het is niet mogelijk de offerte aan te passen. Wanneer je toch voor een andere kleur of model wilt gaan, kan je ons dit laten weten door; te reageren op de offerte die wij naar jou versturen of contact met ons op te nemen.
Jazeker, dat is mogelijk.
Retourneren
Pak jouw product op een nette en correcte manier in. Gebruik hierbij de originele verpakkingsmaterialen.
Alle retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Combo Design niet aansprakelijk is voor het eventueel beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Bewaar daarom altijd de Track-en-Trace code goed.
De verzendkosten van het retourneren van jouw bestelling is voor eigen rekening. Als je onverhoopt het verkeerde product ontvangt, willen we die fout snel herstellen. Je kunt het product dan kosteloos retourneren. Vul de retourformulier hieronder in, dan nemen wij contact met jou op. Kan het product niet worden verzonden via PostNL, vanwege het formaat, dan kunnen wij het product bij je ophalen. Retourkosten zijn afhankelijk van het product en de afmetingen.
Vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan. Onze excuses hiervoor. Neem contact met ons op door te bellen met 030 233 3878 optie 4, afdeling service, tijdens kantooruren of stuur een email naar service@combodesign.nl.
Toch een andere kleur? Dan kunnen wij het product voor je ruilen. Bekijk of het door jouw gekochte product valt onder de retourvoorwaarden. Is dit het geval? Vul dan het retourformulier onder aan de pagina in en schaf het andere product aan in onze webshop.
Wanneer wij het product hebben ontvangen, gaan wij de retour verwerken. Is er iets mis met het retour, dan brengen wij je hiervan op de hoogte. Is de ontvangen retour in orde? Dan zal je het bedrag binnen 14 dagen op je rekening ontvangen.
Nadat wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.
Wij vinden het fijn om te horen dat je toch jouw bestelling wilt houden. Om ervoor te zorgen dat dit proces goed verloopt, horen wij dit graag direct. Neem contact met ons door te bellen met 030 233 3878 optie 3, afdeling orders, tijdens kantooruren (dinsdag t/m vrijdag 09:00 -17:00). Stuur ons buiten kantooruren een email naar orders@combodesign.nl.
Je hebt een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling. In deze periode kun je ons laten weten dat je de overeenkomst wilt ontbinden. Na ontbinding heb je nog 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Stuur het artikel onbeschadigd terug in de originele verpakking. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat, door bijvoorbeeld beschadigingen, kunnen we kosten in rekening brengen. Het zichttermijn van 14 dagen vervalt bij op maat gemaakte producten.
Je retour dient te voldoen aan onderstaande voorwaarden: 1. Het product is onbeschadigd. 2. Het product zit in de originele verpakking 3. Je beschikt over een aankoopbewijs 4. In de onderstaande gevallen kun je geen aanspraak maken op het herroepingsrecht en kan je het product niet retourneren: 1. Snoeren die voor jou op maat zijn gesneden. 2. Producten die voor jou met specifieke wensen tot stand zijn gekomen. Het gaat dan om op maat gemaakte producten. Denk bijvoorbeeld aan stoelen, banken of fauteuils, die zijn gestoffeerd met de stof die jij hebt uitgezocht. Tafels en kasten die bepaalde afmetingen en poten hebben. En raamdecoratie met op maat gemaakte afmetingen. 3. Afgeprijsde artikelen. 4. Showroommodellen. Wij volgen hiermee de CBW-voorwaarden.
Als je recht hebt op het retourneren van je gekochte product kan dit op meerdere manieren. - Product terugsturen via PostNL; - Laten ophalen door het Combo Design team. - Afgeven in de winkel. Lees de retourvoorwaarden bij het kopje: Wat zijn de retourvoorwaarden.
Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie.
Omdat het product op maat is gemaakt, is het voor ons vrijwel onmogelijk om deze producten nog te verkopen. Speciaal voor jou gemaakte producten zijn bijvoorbeeld banken en stoelen in een bepaalde stof, kasten in een bepaalde maat, tafels met een bepaalde soort blad en poten en raamdecoratie in bepaalde afmetingen. Wij volgen hiermee de CBW-voorwaarden.
Bestellen
Het kan gebeuren dat je niet de juiste bestelling hebt gedaan. Bij Combo Design vinden wij dat geen probleem. Neem binnen 24 uur contact op met onze afdeling orders door te bellen naar: 030 233 3878 en kies optie 2. Handig om te weten: wanneer een product speciaal voor jou op maat gemaakt wordt en besteld is bij onze leverancier kunnen wij deze niet meer voor je annuleren. Denk bijvoorbeeld aan een gestoffeerde bank, stoel of tafels. Combo Design is aangesloten bij CBW. Wil je weten welke rechten je hebt als consument dan verwijzen wij je door naar de CBW-voorwaarden.
Ja dit kan. Wij zijn officieel dealer van verschillende merken. Wij hebben nagenoeg geen losse onderdelen van merken ons op de website. Wil je een los onderdeel bestellen? Neem dan contact met ons op door te bellen naar: 030 233 3878 en kies voor optie 1 verkoop, of stuur een email naar online@combodesign.nl
Ja, zakelijk bestellen is mogelijk bij Combo Design.
Heb je per ongeluk een product in de verkeerde kleur of maat besteld? Of klopt het verzendadres niet? Dat is geen probleem. Neem dan direct contact met ons op door te bellen naar 030 233 3878 en kies optie 1 verkoop, of stuur een email naar online@combodesign.nl. Doe dit uiterlijk binnen 24 uur.
Is de bestelling een cadeautje dan pakken wij dit graag voor jou in. Helaas is het inpakken van een bank in een pakpapiertje niet echt een optie. Pakketten tot het formaat 50 x 50 x 50 cm pakken wij graag voor je in, de overige pakketten worden in een doos verstuurd. Stuur ons een email met jouw ordernummer met daarin om welk artikel het gaat.
Heel soms komt het voor dat een product niet meer leverbaar is en wij dit niet hebben verwerkt in de webshop. Wij annuleren dan de bestelling en storten het betaalde bedrag retour.
Een showroommodel is een model dat is uitgepakt en in de winkel tentoon heeft gestaan. Showroommodellen kunnen gebruikerssporen hebben en worden dus bij ons met korting verkocht. Let op: een showroommodel kan niet geruild worden en valt niet onder de garantie.
Het plaatsen van een bestelling doe je door het product toe te voegen aan je winkelmand en het bestelproces te doorlopen.
Na het bestellen van een product ontvang je van ons een orderbevestiging.
Ja, bij het bestellen van producten is het van belang dat wij alle nodige informatie hebben om het product bij jou te kunnen leveren.
Wanneer jij het favoriete product hebt gevonden, zie je meteen op de productpagina of het op voorraad is. Benieuwd of het product te zien is in een van onze winkels? Dan kleurt de stip voor winkel groen.
Bezorging & Levering
Bij een orderwaarde tot € 500,00 reken wij de € 50,00 bezorgkosten. Bezorging op de Waddeneilanden en in het buitenland is in overleg. Bij SALE producten worden er altijd bezorgkosten in rekening gebracht, bezorgkosten zijn afhankelijk van de afmeting van het product en worden berekend in de winkelmand.
Ja, wij hebben ook de mogelijkheid pakketten te versturen naar het buitenland. Wanneer wij de verzending via PostNL versturen rekenen wij tot 100 euro de volgende verzendkosten: Priority pack tracked kost € 14,95, dit zijn kleine pakketjes tot 2 kg, wereldwijd. Je pakket versturen naar België kost € 8,50, bij pakketten tot 23kg. Binnen Europa zijn de prijzen wisselend. De prijs ligt gemiddeld rond de 50 euro. Pakket buiten Europa ontvangen? Dat kan. Neem dan contact met ons op.
Wanneer wij de verzending via PostNL versturen in rekenen wij tot 50 euro de volgende verzendkosten voor verzendingen in Nederland. Postpakketje+ kost € 4,15, dit is een brievenbuspakje niet zwaarder dan 2KG. Standaard NL pakket kost € 6,95, dit zijn pakketten tot 23 kg.
Bij PostNL hebben wij geen invloed op het moment van leveren. Wil je graag dat het product niet bij de buren wordt geleverd, neem dan direct na het bestellen contact met ons op. Voor onze Combo Design bezorgteam ontvang je een mail, waarin jijzelf een bezorgmoment kunt inplannen. Zodra je een afspraak hebt ingepland, ontvang je een bevestiging met de leverdatum en een tijdbestek van twee uur. Binnen deze twee uur komen onze bezorgers je product netjes afleveren.
Ja, mocht je dit willen dan horen wij het graag.
Je kan een ander adres toevoegen voor de levering. Handig om te weten is dat je ook meerdere adressen kan toevoegen in je account.
De levertijden staan aangegeven bij de producten. Heb je van ons een offerte ontvangen, dan staat onder aan de offerte de verwachte levertijd waarvan wij denken dat het geleverd gaat worden. Wanneer de bestelling is geplaatst bij de leverancier, dan ontvangen wij vanuit de leverancier een verwachte levertijd. Is de levertijd korter dan wij hebben gecommuniceerd? Dan ontvang je van ons een bericht, wanneer het product bij ons geleverd is in het magazijn. Is de leverweek langer dan wij dachten, dan nemen wij contact met je op. Helaas veranderen de levertijden wekelijks. Wij doen ons best alles up-to-date te houden. Helaas kunnen wij niets veranderen aan de levertijd van de leverancier. Hopelijk heb je hiervoor begrip.
Wordt je bestelling verstuurd met PostNL, dan ontvang je van ons een track-and-trace om je bestelling te kunnen volgen.
Dat is natuurlijk nooit leuk om te horen en voor jou erg vervelend. Neem direct contact met ons op, zodat wij dit kunnen oplossen.
Wanneer wij jouw bestelling hebben overhandigd aan PostNL en deze bestelling niet bij jou is aangekomen, dan nemen wij contact met PostNL om een onderzoek te starten. Wij gaan onze uiterste best doen om de bestelling zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.
Hebben wij met jou een levermoment afgesproken en ben je op dat moment niet thuis? Dan plannen wij een nieuw levermoment met je in. De kosten hiervoor worden aan jou doorbelast.
Is er na de aanvraag over leverinformatie verkeerde of incomplete informatie gedeeld met Combo Design, waardoor er bij het leveringsmoment niet kan worden geleverd, dan wordt er een nieuwe bezorgafspraak gemaakt. De kosten hiervoor wordt aan jou doorbelast.
Zodra producten niet via de trap, interne lift of hoger dan een 2e verdieping getild kunnen worden, schakelt Combo Design een verhuislift in. Dit is een kleine wagen, maar het moet de ruimte hebben om te parkeren buiten op de begane grond. De kosten voor de verhuislift zijn: € 150,00
Voor pakketten via PostNL voorzien wij geen problemen. Wij bezorgen je bestelling op elke gewenste verdieping. Bij het plaatsen van een bestelling vragen wij je om een formulier in te vullen wat betreft de aflevering. Hierin kun je aangeven of het product makkelijk naar binnen kan, het op een verdieping geleverd dient te worden en of er wellicht een verhuislift aan te pas moet komen, zodat we niet voor verrassingen komen te staan. Aan sommige afleversituaties zitten extra kosten verbonden. Dit zullen we uiteraard van tevoren met je overleggen.
Wij proberen je gedurende het bestelproces zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de vorderingen. Heb je twijfels? Neem dan contact met ons op.
Vanwege een schaarste aan basismateriaal en beperking op de afname hebben veel leveranciers te maken met vertragingen. Hierdoor kan het zijn dat je levertijd langer dan gemiddeld is. Wanneer de levertijd uitgesteld wordt, krijg je een extra mailtje met de nieuwe aangegeven levertijd. Zo proberen wij je zo goed mogelijk te informeren over wanneer je het product kunt verwachten.
Dit verschilt per product en leverancier. Op maat gemaakte producten hebben een langere levertijd dan onze vaste producten en accessoires. Bij elk product op onze webshop staat een indicatie van de levertijd van het product.
Een levering van jouw bestelling kan worden bezorgd door PostNL of door Combo Design. Niet ieder product leent zich ervoor om te worden bezorgd door PostNL. Daar hebben wij onze eigen bezorgdienst voor. Wanneer wij zelf het product bij jou komen leveren, dan ontvang je van ons een mail waarin jijzelf een bezorgmoment kunt inplannen. Zodra je een afspraak hebt ingepland, ontvang je een bevestiging met de leverdatum en een tijdbestek van twee uur. Binnen deze twee uur komen onze bezorgers je product netjes afleveren. Onze bezorgers leveren niet alleen jouw bestelling, maar pakken de producten ook uit, zetten ze op de gewenste plek en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee. Het komt soms voor dat wij vertraging oplopen, dit zijn uitlopende redenen. Wij proberen je hier op tijd van op de hoogte te brengen. Wanneer het product wordt verstuurd door PostNL, ontvang je van ons een track-and-trace als het product ons magazijn heeft verlaten.
Ja, dit is mogelijk. Komt zaterdag je het beste uit, dan kun je ervoor kiezen in de mail waarin je zelf een bezorgmoment kunt inplannen. Wij zorgen ervoor dat het op de afgesproken dag en tijdstip wordt afgeleverd.
Je kunt jouw bestelling ook afhalen in onze woonwinkel in het centrum van Utrecht of in ons magazijn in IJsselstein. Als je hiervoor kiest, kun je dat tijdens je bestelling aangeven (zowel in onze woonwinkel als in de webshop). Je geeft dan meteen aan of je langskomt in Utrecht of in IJsselstein. Houd bij het ophalen van je bestelling rekening met onze openingstijden. Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je van ons een e-mail en kun je langskomen in onze woonwinkel of in ons magazijn.
Outlet
Jazeker, naast het bezorgen van het product, kunnen wij je helpen met het monteren en installeren. Wij rekenen hiervoor een standaard tarief van 50 euro per uur.
Combo Design heeft als voorkeur dat het outlet product wordt opgehaald in onze winkel. Mocht dit niet lukken, doen wij ook aan levering. Op het moment dat je ervoor kiest te laten bezorgen, ontvang je na het bestellen een link om een afspraak te plannen voor bezorging.
Wil je het product zien? In de product beschrijving kun je zien waar het product opgehaald kan worden.
Producten in de outlet zijn tegen scherpe prijzen. Daarentegen is bezorgen niet in ons voordeel. Het zelf ophalen van de outlet producten is daarom ook voordeliger.
Wanneer je het outletproduct voor aankoop hebt kunnen inspecteren, vervalt het recht van retour. Wanneer je het product voor aankoop niet hebt kunnen inspecteren, bijvoorbeeld wanneer je het online koopt en laat bezorgen, heb je twee weken bedenktijd. Je kan het product dan gratis naar ons retour brengen of je kunt het laten ophalen. De kosten voor bezorgen en ophalen zijn voor jouw rekening en worden niet terugbetaald.
Wij kunnen geen garantie bieden op de outlet producten, want het zijn geen nieuwe producten. Wij adviseren ook altijd het product bij ons te komen bekijken, zodat je weet wat je koopt.
Wij kunnen het product bij jou thuis ophalen, hiervoor hanteren wij twee verschillende tarieven: € 75, 00 voor producten zoals bijvoorbeeld: stoelen, lampen / € 150,00 voor producten zoals bijvoorbeeld: banken, tafels, kasten.
Wij kunnen het product bij jou thuisbezorgen, hiervoor hanteren wij twee verschillende tarieven: € 75, 00 voor producten zoals bijvoorbeeld: stoelen, lampen / € 150,00 voor producten zoals bijvoorbeeld: banken, tafels, kasten.